ثبت شرکت در دبی

دبی یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در جنوب غربی قاره آسیا و در شرق شبه جزیره عربستان که در خاورمیانه واقع شده است. مساحت این کشور غیر از مساحت جزایر تابعه حدود ۷۷۷۰۰۰ کیلومتر مربع می باشد. شهر دبی حدود ده درصد از ذخایر ثابت شده ی نفت جهان را دارد که ارزش اقتصادی آن بیش از ۴۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۰۶ بوده است به همین دلیل سرمایه گذاری ها و ثبت شرکت در دبی بسیار رایج است. این کشور بنا به اعلام مجامع بین المللی از نظر سرانه تولید ناخالص داخلی و شاخص توسعه انسانی در سطح کشورهای پیشرفته جهان قرار دارد. اوج شکوفایی وضعیت اقتصادی امارات متحده عربی هنگامی به عنوان معیاری شاخص برای تحقیقات و پژوهش های اقتصادی  و تجاری آنها مطرح شد که طی رقابت جهانی ۲۰۰۷ میلادی شهر دبی از نظر قدرت رقابت اقتصادی در رتبه ۳۱ جهان قرار گرفت.

امارات متحده عربی از دیرباز به تجارت مشغول بوده و هم اکنون  نیز گزینه مهمی برای شرکتهای خارجی است که به دنبال فرصتهای اقتصادی در این منطقه هستند. دبی موقعیت سوق الجیشی بین اروپا و خاور دور را دارد و شرکتهای چند ملیتی و خصوصی که به دنبال دستیابی به بازارهای خاورمیانه و آفریقا می باشند به اینجا جلب می شود. دریافت رتبه پنجم در جهان از نظر آزادی تجارت بین الملل از آن جهت برای اقتصاد امارات به دست آمد که از سال ۲۰۰۲ میلادی بخش های دولتی امارات به روی سرمایه گذاران خارجی باز شد و با ایجاد پارکهای تجاری و ارائه خدمات مالی بستری برای حضور سرمایه های کلان خارجی فراهم شد.

امارات نزدیک ترین کشور به ایران است که دارای رشد بی سابقه در زمینه تجارت بین الملل بوده و می تواند به عنوان مقصد شما برای ثبت شرکت شناخته شود. این کشور یکی از سریعترین رشدهای اقتصادی را دارد و دارای بالاترین استانداردهای تجاری برای ثبت بسیاری از شرکتهای بزرگ منطقه ای می باشد. بسیاری از ایرانیان در دبی، به خاک دبی به مانند قطعه ای از خاک ایران نگاه می کنند.

امروزه سرمایه های زیادی از هر جای جهان وارد دبی شده و با همکاری مهمترین شرکتهای عربی، عمارتهای بزرگی در این شهر ظاهر شده اند. ایرانیان از جمله افرادی هستند که در تامین سرمایه برای ساختن دبی، سهیم بوده اند. بخصوص به دلیل تحریمهای جدید، تجار ایرانی تلاش کره اند دفتر یا شرکتی را در این شهر تاسیس کنند. در امارات متحده عربی سرمایه های عظیم منطقه ای و جهانی در حال گردش است و بیشتر برندهای بزرگ جهانی و نشانهای شرکتهای عظیم بین المللی در آن وجود دارند که مطابق آمارهای به دست آمده نزدیک به ۵۰ هزار شرکت و موسسه ایرانی در دبی فعالیت دارند. گفته می شود که حجم سرمایه گذاری ایرانیان در دبی طی دو هفته گذشته فراتر از ۲۰۰ میلیارد بوده است.

بهترین روش برای انجام فعالیتهای سود آور عظیم و سازماندهی  شده با هدف پیشرفت، ثبت یک شرکت و پیشبرد اهداف از طریق فعالیتهای تجاری تحت عنوان شرکت ثبت شده است. با انجام فعالیت در قالب یک شرکت، امور تجاری و غیر تجاری شکل قانونی و حقوقی به خود گرفته و از اعتبار بیشتری برخوردارند. افراد حقیقی و حقوقی به دلیل اعتبار شرکت تمایل بیشتری به همکاری با شرکت ثبت شده دارند.

معمولا دو حوزه قانونی برای ثبت شرکت در امارات متحده عربی وجود دارد. اداره توسعه اقتصادی که مسؤلیت صادر کردن پروانه های تجاری ثبت شرکت را به عهده دارند. بعد از تعیین نوع فعالیت بسته به نوع شرکت گواهی مربوط صادر می شود. مانند گواهی تجارت و تجارت عمومی به منظور صادرات و واردات. گواهی مشاوره برای انواع مشاوره سرمایه گذاری و مهندسی، گواهی فروشگاه، صنعتی و غیره.

مزایای ثبت شرکت در امارات متحده عربی:

  • دریافت امتیازات قانونی از کشور امارات.
  • حمایت از قوانین کلیه طرفین شرکت.
  • برخورداری از مالکیت صد در صدی در مناطق تجاری.
  • اخذ نمایندگی از اشخاص حقیقی به اعتبار برخورداری از سیستم قابل اعتماد و ثابت.
  • دریافت اعتبارات دولتی مانند وامهای بانکی و مجوزهای مورد نیاز.
  •  برخورداری از نظام تجاری آزاد.
  • انتخاب مدیران شرکت با هر ملیتی (مدیر می تواند یک شخصیت حقوقی یا حقیقی باشد).
  • افتتاح حساب بانکی ارزی
  • اخذ اقامت دوساله

ثبت شرکت همراز، همواره همراه شماست.

کارشناسان متخصص ما با ارائه خدمات حرفه ای کارآمد، شما را در تمامی مراحل ثبت شرکت در دبی یاری و مساعدت می نمایند. ۴۱۶۸۲۰۰۰-۰۲۱

یک پیغام بگذارید

از ما مشاوره بگیرید